Kad viskas, kas bus paskelbta, turėtų auksinių obuolių vertę...Puslapiai

2015 m. gegužės 20 d., trečiadienis

Didelis darbas apie mažutį daiktą

Aš esu maža skrynutė
Esu labai maža skrynutė, išdrožta iš medžio, su kryžiukais ir geltonu rutuliuku ant dangtelio.  Visada buvau naudojama pagal paskirtį - saugodavau tokius daiktus, kurie telpa. Esu maža ir lengva kaip pūkelis, bet saugoju labai svarbius daiktus. Nebūtinai paimamus ar apčiuopiamus.
Aš atsiradau labai paprastai. Mane išdrožinėjo vienas žmogus. Jam aš pasirodžiau labai graži ir žmogus nusprendė padovanoti mane savo mamai gimimo dienos proga. Taip nusprendęs, jis ant mano kitos pusės užrašė mamos gimimo datą.
Kai galiausiai atsidūriau mano kūrėjo mamos rankose, buvo labai gera. Būdavau tarp daug draugų. Jie buvo visokiausi suvenyrai, pieštukai, drožtukai, akiniai.
Kartą pas tą moterį atvyko jos maža anūkė.
Jai aš taip patikau, kad ji norėjo mane pasiimti, bet mano vyresnioji šeimininkė neleido. Ir toliau metų metus gulėjau niekieno neimama.
Galiausiai sužinojau, jog mano vyresnioji šeimininkė numirė. Labai liūdėjau. Liūdėjau ilgai.
Tada atėjo ta diena. Pas vyresniosios šeimininkės vyrą atvyko anūkė, ta pati, kuri manęs labai norėjo. Tik jau labai didelė. Sakyčiau, dvylikos ar trylikos metų. Vyresniosios šeimininkės vyras į mane įdėjo pakabutį. Tada mane padovanojo anūkei.
Anūkė mane parsivežė namo. Laikė tamsioje slaptoje vietoje. Ten aš nebuvau viena. Susiradau draugų. Kartais, visai nesuprasdama kodėl, imdavau švytėti tarytum lempelė toje tamsioje vietoje. Galbūt todėl, nes buvau iš šviesaus medžio.
Taigi, vieną kartą pas mano jaunesniąją šeimininkę, buvusios šeimininkės anūkę, atvažiavo dukterėčia. Ji pastebėjo mane švytinčią“. Užsinorėjo pažaisti. Jaunesnioji šeimininkė leido. Tada pajutau didžiausią gyvenime džiaugsmą. Su manimi žaidė! Buvau slapta princesės Matildos skrynia. Pasijutau labai didelė. Juk tame lėlyčių žaidime aš irgi atrodžiau didelė! Labai dėkoju jaunesniosios šeimininkės dukterėčiai už šį džiaugsmą ir apsilankymą jos įsivaizduojamame pasaulėlyje!
Bet džiaugsmas truko neilgai. Galiausiai iš mažų dukterėčios rankučių mane atėmė jaunesnioji šeimininkė. Tada ji įdėjo mane į juodą krepšį, kurį ji dedasi ant nugaros (jo pavadinimo dar nežinau) ir ten prabuvau vieną ar dvi savaites, kol jaunesniajai šeimininkei pagaliau manęs prireikė kažkokiam rašiniui rašyti. Ji išsitraukė mane ir pastatė ant stalo. Pamačiau daug vaikų (tikriausiai mokinių) ir išsigandau supratusi, jog beveik visi žiūri į mane. Kiti slaptai žaidė telefonais. Jei būčiau žmogus, aš irgi taip daryčiau.
Taigi. Keletas mokinių paima ir apžiūrinėja mane. Galiausiai padeda ant stalo. Jaunesnioji šeimininkė ima rašyti. Jaučiu, jog rašo apie mane.
Štai dabar aš jau girdžiu, kaip mano jaunesnioji šeimininkė skaito apie mane. Džiaugiuosi, nes jaučiuosi svarbi jaunesniajai šeimininkei. Svarbi dėl to, nes savyje laikau buvusios vyresniosios šeimininkės prisiminimą. Jaučiu, jog imu verkti. Neturiu akių, bet verkiu. Verkiu iš džiaugsmo, jog esu maža, bet svarbi savo jaunesniajai šeimininkei. Man gera.

                                                  Ieva Nedzinskaitė, 6d klasė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą