Kad viskas, kas bus paskelbta, turėtų auksinių obuolių vertę...Puslapiai

2015 m. spalio 12 d., pirmadienis

Laiškas ieškantiems kelio knygų link...

Mieli šios interneto svetainės skaitytojai,

      Norėčiau jums papasakoti apie knygų skaitymo malonumą, kurį, beje, labai sunku atrasti.
Knygą skaitantis žmogus turi jausti knygos dvasią, knyga neturėtų atsibosti perskaičius vos keletą lapų. Bet jeigu jau taip nutiko, pabandykite paskaityti dar kelis lapus, pabandykite įsijausti į veikėjų situacijas. Jeigu ir tai nepadeda, belieka viena išeitis – šią knygą padėti į šalį ir susirasti kitą, kuri jums nenusibostų ir jūs norėtumėte sužinoti, kas vyks toliau.

Žinoma, aš puikiai suprantu, kad suaugusieji skaito mažai knygų, bet jeigu jau skaito šį laišką internete, vadinasi, kad atsirastų laiko perskaityti dalį knygos.
Esu šeštokė ir esu perskaičiusi nemažai įvairių knygų. Visos mano knygos (tos, kurias aš perskaičiau) yra nuotykinės, nes tik nuotykinės knygos man yra įdomios ir (bent jau man) teikia malonumą. Daugiausia mano perskaitytų knygų yra apie paauglių vaikų gyvenimus. Man labiausiai patiko Hector Malo knyga „Be šeimos“, kuri yra apie sunkiai vargusį našlaitį po daug metų vargų suradusį savo tikrąją šeimą.
Mieli skaitytojai, aš linkiu jums atrasti skaitymo malonumą. Linkiu atrasti daug knygų, kurių nesinorėtų sudeginti ar išmesti per langą, aš linkiu, kad atrastumėtė tokias, dėl kurių norėtųsi sėdėti iki vidurnakčių!
Skaitykite linksmai ir turiningai praleskite laiką!!!

Nuotykinių knygų skaitytoja Gintarė


1 komentaras: